مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 19:222022-06-01سياسي

به اقدام غیرسازنده شورای حکام پاسخ محکم خواهیم داد


مسئولیت پیامدهای هر اقدام غیر سازنده شورای حکام بر عهده کسانی است که به این شورا به عنوان ابزار بازی های سیاسی نگاه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناکم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به موضع گیری وزارت خارجه فرانسه که با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازجدید آژانس بین المللی انرژی اتمی صورت گرفت، اظهار داشت همانگونه که قبلا همه گفته شد هرچند گزارش جدید آژانس به هیچ روی بازتاب دهنده واقعیت تعاملات ایران و این نهاد بین المللی نیست، اما اینگونه اظهار نظرهای شتاب زده و مبتنی بر جهت گیری های سیاسی نیز که همکاری های فنی گسترده و سازنده جمهوری اسلامی ایران با آژانس را کاملا نادیده می گیرد، مداخله جویانه و بی ارزش است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: شکل و ماهیت اظهارات و اقداماتی از این دست که در راستای عملیات روانی و فراهم آوردن زمینه اعمال فشار بر جمهوری اسلامی ایران در آستانه نشستهای شورای حکام آژانس صورت میگیرند، کاملا برای ما شناخته شده است.

البته همزمانی و همنوایی چنین اظهاراتی با تحرکات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی، جای پای رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در آنها پررنگ میکند.

پس از انتشار گزارش روز گذشته آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد فعالیت های هسته ای ایران، فرانسه از ایران خواست تا به سوالات مطرح شده در این گز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اقدام غیرسازنده شورای حکام پاسخ محکم خواهیم داد

به اقدام غیرسازنده شورای حکام پاسخ محکم خواهیم داد