مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 16:222022-06-01سياسي

برگزاری اولین جشنواره فرهنگ ملل در دانشگاه خلیج فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی دیندارلو، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس در اولین جشنواره فرهنگ ملل درباره اهداف برگزاری اظهار داشت: - اولین جشنواره دانشجویی فرهنگ ملل با حضور دانشجویان بین الملل و همکاری مشترک معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس و مدیریت امور بین الملل دانشجویان غیر ایرانی در دانشگاه خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی دیندارلو، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس در اولین جشنواره فرهنگ ملل درباره اهداف برگزاری اظهار داشت: عمق بخشیدن به ارتباطات فرهنگی بین المللی، جهت دهی به اوقات فراغت دانشجویان بین الملل، ترویج پیام دوستی و مودت، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم، پوشش، غذا، موسیقی و صنایع دستی ملل مختلف از جمله اهداف برپایی این جشنواره بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه خلیج فارس نیز در ادامه این آیین گفت: دانشجویان خارجی هنگامی که به کشور خود بازمی گردند، به عنوان سفیری برای ما خواهند بود که به ترویج آداب و رسوم اصیل ایرانی می پردازند و می توانند پیام دوستی و محبت ایران را به کشور خود انتقال دهند.

دیندار لو اضافه کرد: بخش نمایشگاهی این جشنواره در 7 غرفه صنایع دستی، غذا های سنتی، کتاب و آثار فرهنگی لباس های سنتی، صنایع دستی، تصاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جشنواره فرهنگ ملل در دانشگاه خلیج فارس

برگزاری اولین جشنواره فرهنگ ملل در دانشگاه خلیج فارس