مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 15:572022-06-01سياسي

بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت فیلم ضداسلامی جشنواره کَن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جامعه­ مدرسین حوزه­ علمیه قم، بیانیه این تشکل دینی و حوزوی در محکومیت فیلم موهن ضد اسلامی در جشنواره کن، به شرح زیر است:  بسم اللّه الرحمن الرحیم در شجره نامه فرهنگی و نسب نامه­ تاریخی ملت ایران، دین و ارزش های اخلاقی از جایگاه بسیار والا و بالایی برخوردار است.

در حقیقت عنصر اصلی هویت ایرانی ما دین­ داری و تعبّد به معارف اسلامی  است و این هویت، قدرت نرم ما در مواجهه با تهدیدات سخت و نرم دشمن بوده است.

جبهه معارض انقلاب اسلامی و دشمنان قسم خورده ما در اردوگاه ابتذال و جهالت فکری غرب، سالهاست در تلاش اند با یک جنگ نرم پیچیده، استحکامات ایمانی ملت ایران را مورد هجمه قرار دهند.

در این میان برخی مدعیان هنرمندی و عناصر غرق شده درگرداب  اندیشه شیطانی غرب نیز متأسفانه پیاده نظام این حرکت موریانه وار شده اند.

جای سوال دارد که چرا برخی فعالین عرصه هنر به تکریم آثار ضداسلامی و ضدانسانی پرداخته و در تأیید و تمجید از آنان از یکدیگر سبقت می­ جویند!! آن­چه اخیرا در یک دورهمی به اصطلاح فرهنگی، اما به واقع جاهلیت مدرن در یکی از کشورهای منحط غربی  به وقوع پیوست؛ گوشه ای از موج گسترده رفتارهای اسلام هراسانه و ایران ستیزانه­ غرب غرق شده در مرداب های ضد انسانی و ضد ارزش های اخلاقی را بار دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت فیلم ضداسلامی جشنواره کَن

بیانیه جامعه مدرسین در محکومیت فیلم ضداسلامی جشنواره کَن