مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 14:222022-06-01سياسي

سلام دهه نودی های قبله تهران به فرمانده


دهه نودی های قبله تهران، به همراه پدران و مادران خود در جوار حرم سیدالکریم، سلام عاشقانه خود را تقدیم فرمانده کرده و با اجرای سرود حماسی «سلام فرمانده»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، هم سرایی سرود سلام فرمانده به قبله تهران رسید و این سرود حماسی با حضور سیل خروشان نوجوانان، جوانان و مردم شهید پرور شهرری در جوار حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اجرا شد.

در پویش بزرگ بازخوانی سرود سلام فرمانده ، که از ابتدای امسال با صدای ابوذر روحی مورد توجه همگان به ویژه دهه نودی ها قرار گرفته، آینده سازان ایران اسلامی در بسیاری از مناطق کشور این سرود را بازخوانی کردند.

دهه هشتادی و نودی های شهرری نیز همراه با پدران و مادرانشان عصر سه شنبه با حضور در اجتماع بزرگ خانوادگی یاوران مهدوی، هم نوا با عاشقان حضرت مهدی(عج) از دیار کریمان، سرود سلام فرمانده را سر دادند.

نوجوانان قبله تهران در این اجتماع عظیم و باشکوه، با اتحاد، انسجام، عشق و ارادت به امام زمان(عج)، در حالی که پرچم ایران را دست داشتند، این پویش همگانی را اجرا کردند.

پدران و مادران نیز در این پویش همگانی، با فرزندان خود هم صدا شده و با سلامی عاشقانه بر فرمانده، بار دیگر با امام عصر(عج)، حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و حاج قاسم تجدید بیعت کرده و در جوار حرم ملک پاسبان س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلام دهه نودی های قبله تهران به فرمانده

سلام دهه نودی های قبله تهران به فرمانده