موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه و بودجه - انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - دوره استعماري - پيشگيري از خيانت - روز ملي روستا - گلستان شهداي اصفهان - لوازم جانبي تلفن همراه - كارت منزلت سالمندان - نمايش مذهبي - تنگ فارياب - جاده امامزاده داوود - سرمربي ملوان - معاون عمليات آتش نشاني مشهد - كار دانشجويي - پيمان شانگهاي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 14:172022-06-01بين الملل

چرا اروپا خود را در قبال اوکراین مدیون می داند؟


با دفاع اوکراین برای حفظ ارزش ها و امنیت اروپا در مقابل حمله روسیه، ناتو و اتحادیه اروپا چه تعهداتی در برابر کی یف دارند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به واکاوی بحران اوکراین، حمایت مالی-نظامی غرب از کی یف و چشم انداز الحاق این کشور به اتحادیه اروپا پرداخت که در ادامه به خلاصه ای از آن اشاره می شود؛ پاسخ اخلاقی آشکار است زیرا دولت های اروپایی و آمریکا با وعده حمایت از اوکراین سیل سلاح و کمک مالی خود را به این کشور سرازیر کرده اند اما در زمینه پاسخ عملی، این موضوع پیچیده است و بازیگران دیدگاه واحدی ندارند.

اتحادیه اروپا تا کنون کمک های نظامی چشمگیری به اوکراین اعطا و همزمان تحریم های شدیدی را علیه مسکو وضع کرده است.

اکنون یک پرسش دشوار پیش رو است؛ اینکه چگونه کشورهای آسیب پذیری مانند اوکراین، مولداوی و گرجستان به اتحادیه ملحق شوند در حالی که خطرات امنیتی ایجاد نشود؟ موضوعی که در نشست آتی اجلاس سران اتحادیه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

با وجود فشارها برای الحاق سریع اوکراین به اتحادیه اما عضویت کامل این کشور یا هر کشور پیرامونی دیگر سالیان سال زمان می برد.

و اینک بحث و گفت وها در باره الحاق تدریجی و نیز حمایت آنها از سوی اتحادیه در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اروپا خود را در قبال اوکراین مدیون می داند؟

چرا اروپا خود را در قبال اوکراین مدیون می داند؟