مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-01سياسي

تجدید میثاق حامیان فلسطین با آرمان های امام راحل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، به مناسبت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و جمع کثیری از فعالان حقیقی و سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین صبح امروز با حضور در حرم بنیانگذار نظام اسلامی و احیاگر قضیه فلسطین با آرمان های والای ایشان تجدید میثاق کردند.

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام(ره) اظهار کرد: برگزاری مراسم تجدید میثاق در واقع بیعتی مجدد است با حضرت امام راحل و بیان این نکته مهم که فرزندان معنوی شما با الهام از مکتب شما در سراسر جهان اسلام و محور مقاومت عهد می بندند که برای نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی تمامی خاک فلسطین لحظه ای تأمل و درنگ نکنند.

وی گفت: حضرت امام خمینی(ره) با مبنا قرار دادن دین مبین اسلام، عصر و فصل جدیدی را برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی پایه گذاری کردند که پس از 43 سال شاهد برکات و آثار خوب آن هستیم.

ابطحی با اشاره به قدرتمند شدن فلسطینی ها و توانمند شدن آنها برای رویارویی همه جانبه با رژیم صهیونیستی گفت:  آثار و شواهد نابودی رژیم صهیونیستی و ناامید شدن دشمن، از آثار و برکات پایه گذاری امام(ره) برای رهایی قدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید میثاق حامیان فلسطین با آرمان های امام راحل

تجدید میثاق حامیان فلسطین با آرمان های امام راحل