مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 14:022022-06-01دانش

مصوبات هیئت امنای صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبات هیئت امنای صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی را که در جلسه پنجاه و ششم این شورا، - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبات هیئت امنای صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی را که در جلسه پنجاه و ششم این شورا، به تصویب رسیده بود را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، مصوبات هیئت امنای صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی را که در جلسه پنجاه و ششم این شورا، مورخ 1401/02/25 به تصویب رسیده بود را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، متن مصوبات به شرح ذیل است:اعضای شورای راهبری اسناد توسعه فرهنگ قرآنیاعضای کمیته تخصیص صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنیاعضای هیات بازرسان صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنیصندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی1- در خصوص اختیار تعیین مؤسسه حسابرسی صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی (از ابتدای تأسیس تا پایان سال 1400) بنا بر پیشنهاد هیئت بازرسان به کمیته تخصیص واگذار شد.

2- در صورتی که جلسات کمیسیون­ها برای تصویب برنامه­ های تفصیلی اعتبارات 1400 در مهلت معین­ شده تشکیل نشود، شورای راهبری اسناد وظایف کمیسیون مربوطه را رأساً اجرا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات هیئت امنای صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی ابلاغ شد

مصوبات هیئت امنای صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی ابلاغ شد