مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 13:272022-06-01اقتصادي

گرانی شدید داروی جانبازان شیمیایی و پاسخ بنیاد شهید


مدتی است بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه دی سبب شده تا مراکز درمانی و دارویی خدمات مناسبی را به جانبازان ارائه ندهند که این امر نارضایتی جامعه ایثارگران به ویژه جانبازان با شرایط سخت را به دنبال داشته است.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت ـ  آزاده لرستانی: بنیاد شهید و امور جانبازان هر ساله مناقصه برای بیمه تکمیلی می گذارد و بر اساس آن برنده مناقصه را مشخص می کند.

امسال مناقصه برگزار شد و بیمه دی برنده مناقصه شد.

منتهی برای اینکه بیمه دی بتواند خدماتش را ارائه دهد، باید سرانه آن به موقع توسط بنیاد شهید تأمین اعتبار شود که این اتفاق نیفتاده و بیمه دی اکنون حدود 2 هزار میلیارد تومان از بنیاد شهید طلب دارد.

  بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیمه دی سبب شده تا مراکز درمانی و دارویی که قرار است خدماتی را ارائه دهند، این خدمات را با کیفیت و به درستی و به موقع انجام ندهد.

بنابراین می طلبد که سازمان برنامه و بودجه و پیرو آن بنیاد شهید و امور ایثارگران حساسیت ویژه ای برای درمان جانبازان داشته باشند و آن را در اولویت اصلی قرار دهد.

  افزایش 7 برابری قیمت داروی حیاتی جانبازان شیمیایی محمدرضا حاجی پور، مدیرعامل انجمن جانبازان شیمیایی استان فارس درباره اهمیت درمان جانبازان بیان داشت: جانبازان شیمیایی از آن دسته از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی شدید داروی جانبازان شیمیایی و پاسخ بنیاد شهید

گرانی شدید داروی جانبازان شیمیایی و پاسخ بنیاد شهید