مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:372022-06-01سياسي

بسیاری از اختلافات، با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی حل می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان این که اجرای کاداستر اراضی کشاورزی نیازمند تعامل و همکاری دستگاه های متولی است، بیان کرد: بسیاری از منازعات و اختلافاتی که دستگاه قضا با آن روبرو است و باعث تشکیل پرونده های زیادی شده است با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی حل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی، معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای سفرهای استانی و رسیدگی به مشکلات ثبتی مردم امروز وارد استان مرکزی شد و مورد استقبال مقامات عالی استان قرار گرفت.

بابایی پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان اراک و ادای احترام به مقام شهدا با آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه شهرستان اراک دیدار کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار با اشاره به این که اجرای کاداستر اراضی کشاورزی نیازمند تعامل و همکاری دستگاه های متولی است بیان کرد: بسیاری از منازعات و اختلافاتی که دستگاه قضا با آن روبرو است و باعث تشکیل پرونده های زیادی شده است با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی حل می شود.

وی با بیان اینکه برای بیش از 98 درصد اراضی ملی در استان مرکزی سند صادر شده است افزود: برنامه و راهبرد سازمان در سال جدید صدور اسناد زراعی است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از اختلافات، با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی حل می شود

بسیاری از اختلافات، با اجرای حدنگاری اراضی کشاورزی حل می شود