مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 12:072022-06-01اجتماعي

شهریه 38 میلیونی برای کلاس اول دبستان؟


در این میان نظام آموزش و پرورش کشور نه تنها در تحقق آموزش رایگان بلکه در تأمین کیفیت مناسب نیز ناکام مانده و زوج «شهریه ـ کیفیت» را جایگزین «اصل 30 ـ کیفیت» کرده است.

- در این میان نظام آموزش و پرورش کشور نه تنها در تحقق آموزش رایگان بلکه در تأمین کیفیت مناسب نیز ناکام مانده و زوج شهریه ـ کیفیت را جایگزین اصل 30 ـ کیفیت کرده است.

شهریه های 30 تا 40 میلیون تومانی مدارس غیردولتی برای پایه اول دبستان که دیگر پرداخت آن درتوان هر خانواده ای نیست، داد خانواده ها را بلند کرده است که چرا برای یک سال درس خواندن 40میلیون تومان شهریه می گیرند؟! مگر در این مدارس چه کار ویژه ای می کنند؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، شکاف طبقاتی که نمود آن در عرصه اجتماع به وضوح عیان است، مدارس را هم درگیر کرده است آن هم در شرایطی که تحصیل تنها فرصت فرزندان طبقات ضعیف جامعه برای تحرک اجتماعی و رسیدن به آینده ای متفاوت است.

این روزها مسیر آموزش و یادگیری فرزندان طبقه قدرت و ثروت جامعه از مسیر فرزندان عامه مردم متفاوت شده است و مدارس خاص با خدمات آموزشی و فوق برنامه ویژه ای که برایشان تدارک دیده اند، مسیر موفقیت را برایشان سهل و تضمین می کنند.

بسیاری از دغدغه مندان نظام آموزشی معتقدند در حوزه آموزش باید برابری اجتماعی وجود داشته باشد یعنی تمام دانش آموزان، از امکان برابری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه 38 میلیونی برای کلاس اول دبستان؟

شهریه 38 میلیونی برای کلاس اول دبستان؟