مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 07:122022-06-01فناوري

چند نکته مهم درباره ترابردپذیری شماره موبایل


متقاضیان برای درخواست ترابرد شماره می توانند به آدرس پایگاه اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه، در شرکت ارتباطات سیار ایران به آدرس join.

mci.

ir، در شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به آدرس eform.

- irancell.

i و در شرکت خدمات ارتباطی رایتل به آدرس rightel.

ir/mnp مراجعه کنند.

متقاضیان استفاده از سرویس ترابرد شماره تلفن همراه می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین یا پایگاه اینترنتی اپراتوری که قصد مهاجرت و استفاده از شبکه اش را دارند، از شرایط ترابرد شماره مطلع شده و درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترابرد یا انتقال شماره تلفن همراه (Mobile Number Portability)، قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد بتوانند با حفظ شماره، اپراتور تلفن همراه خود را تغییر دهند، با این قابلیت، کاربر برای تغییر اپراتور خود، نیازی به تغییر شماره تلفن همراه و اطلاع رسانی های پس از آن ندارد.

بر همین اساس اگر از هزینه، کیفیت، تنوع خدمات و پوشش دهی اپراتور خود راضی نیستید، می توانید بدون دغدغه تغییر شماره، از سرویس های جذاب و کاربردی سایر اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنید.

طرح MNP پیش از بهره برداری تجاری، به منظور ارزیابی دقیق شرایط و پارامترهای مورد نظر و بررسی اشکالات احتمالی، به مدت یک ماه و نیم به صورت آزمایشی اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نکته مهم درباره ترابردپذیری شماره موبایل

چند نکته مهم درباره ترابردپذیری شماره موبایل