مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 19:172022-05-31سياسي

حمایت های لازم از صنعت کشتی سازی کشور انجام می شود


مدیر توسعه فن آوری های دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اشتغالزایی، حمایت های لازم از صنعت کشتی سازی برای شکوفایی ظرفیت ها و تحقق شعار سال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دبیر ستاد لیزر، فوتونیک، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، قائم مقام دبیر ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی، حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور، مدیر توسعه فن آوری های دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت ملی فولاد و جمعی دیگر از مسوولان از مجمتع ایزوایکو بازدید کردند.

این بازدید با محوریت کارگاه ها، پروژه های درحال انجام و سایر زیرساخت های مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) به منظور بررسی ظرفیت های و توانمندی های صنعت دریایی برای ارتقای بهره وری، تولید و ایجاد اشتغال انجام شد.

مدیر توسعه فن آوری های دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امروزه 70 تا 90 درصد از حمل و نقل دنیا در حوزه دریایی است.

روح الله ارجمندی افزود: در همین راستا جایگاه و اهمیت صنعت کشتی سازی کشور در پشتیبانی از حمل و نقل دریایی و اشتغالزایی غیرقابل جایگزین می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های لازم از صنعت کشتی سازی کشور انجام می شود

حمایت های لازم از صنعت کشتی سازی کشور انجام می شود