مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 18:472022-05-31اقتصادي

ظرفیت ایزوایکو با اعتماد کشتیرانی به توان ملی شکوفا می شود


70 درصد از ظرفیت کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در صورت اعتماد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به توان ملی برای تولید کشتی های اقیانوس پیما فعال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سلمان ضربی در حاشیه بازدید جمعی از مسوولان کشوری از مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران(ایزوایکو) و توانمندی های صنعت دریایی اظهار داشت: کیفیت بالا و رضایتمندی کارفرمایان در پروژه های گذشته مُهر تاییدی بر توان و ظرفیت این مجموعه است.

وی افزود: ایزوایکو از قابلیت ساخت همزمان 10 الی 15 کشتی برخوردار است اما به دلیل نبود سفارش ساخت، تولید مجموعه متوقف و در حال حاضر بیشتر به انجام تعمیرات مشغول می باشد.

مدیرعامل ایزوایکو تصریح کرد: تعمیرات تنها 30 درصد از ظرفیت و توانمندی این مجموعه را فعال نگه می دارد و حجم عمده توان ایزوایکو غیرفعال باقی مانده است.

ضربی ادامه داد: شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران و مجموعه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای بروزرسانی ناوگان حمل و نقل خود به افزون بر 60 کشتی اقیانوس پیما نیاز دارند.

وی اضافه کرد: در صورت اعتماد به توان ملی در این فرصت برای همکاری مشترک و استفاده از ظرفیت و تخصص داخلی می توان تاثیرات چشم گیری بر توسعه اقتصادی، اشتغال، دانش و تحقق شعار سال گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت ایزوایکو با اعتماد کشتیرانی به توان ملی شکوفا می شود

ظرفیت ایزوایکو با اعتماد کشتیرانی به توان ملی شکوفا می شود