مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 14:022022-05-31اقتصادي

بازدید میدانی استاندار خراسان رضوی ازدو طرح عمرانی


یعقوبعلی نظری با حضور در محل اجرای طرح آزادراه حرم تا حرم و پس از آن طرح در دست اجرای تامین و انتقال آب از خلیج فارس به استان، مراحل اجرای این طرحها را بررسی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری با حضور در محل اجرای طرح آزادراه حرم تا حرم و پس از آن طرح در دست اجرای تامین و انتقال آب از خلیج فارس به استان، مراحل اجرای این طرحها را بررسی کرد.

طرح آزادراه مسیر حرم تا حرم به طول هزار کیلومتر تنها آزادراه شرق کشور است که با ساخت آن مسیر آزادراهی ایران به 2500 کیلومتر می رسد و پیش بینی ها حاکی از آن است که این طرح در مجموع تا سال  1407  تکمیل می شود.

  با این تکمیل این طرح بیش از 20 میلیون مسافر مسیر حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت امام رضا علیه السلام در مسیری استاندارد سفر ایمن خواهند داشت .

طرح تامین و انتقال آب خلیج فارس به استان در حال اجراست   مطالعات و عملیات اجرایی این طرح از مشهد آغاز شده و مطالعات اجرایی اولین قطعه این مسیر به مسافت 120 کیلومتر از روستای شریف آباد بخش ملک آباد شهرستان مشهد تا تربت حیدریه با استقرار کارگاه ها مسیر سازی برای عملیات اجرایی در مسیر در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید میدانی استاندار خراسان رضوی ازدو طرح عمرانی

بازدید میدانی استاندار خراسان رضوی ازدو طرح عمرانی