مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 13:422022-05-31سياسي

خبرنگار فارس برگزیده سوگواره ملت امام حسین(ع) شد


مراسم اختتامیه نخستین رویداد بین المللی تولید محتوای حسینی در فضای مجازی سوگواره «ملت امام حسین(ع)»برگزار شد و خبرنگار خبرگزاری فارس در بخش گزارش خبری عنوان برگزیده را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هرساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با برنامه سوگواره اشراق ، رادیو معارف با برنامه بوی سیب و اداره کل فرهنگ و ارشاد سمنان با برنامه مهر محرم به اشاعه فرهنگ حسینی می پرداختند که محرم سال گذشته هم افزایی و همکاری میان این نهادها صورت گرفت و سوگواره مشترک و بین المللی ملت امام حسین(ع) آغاز به کار کرد.

این سوگواره از اول محرم 1400 آغاز شد و 11 هزار و 800 اثر در بخش ملی به این جشنواره ارسال شد که 4 هزار و 12 اثر در بخش مردمی و 6 هزار و 996 اثر در بخش حرفه ای است و با حضور داوران تخصصی مورد ارزیابی واقع شده است.

مراسم اختتامیه نخستین رویداد بین المللی تولید محتوای حسینی در فضای مجازی ملت امام حسین(ع) صبح امروز سه شنبه 10 خردادماه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسعود کاویانی، دبیر این سوگواره و مدیر رادیو معارف در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع برگزار شد و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگار فارس برگزیده سوگواره ملت امام حسین(ع) شد

خبرنگار فارس برگزیده سوگواره ملت امام حسین(ع) شد