مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-31سياسي

اجرای 100 عنوان برنامه فرهنگی هم زمان با دهه کرامت


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری100 عنوان برنامه در قالب «در سایه ماه و خورشید» به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدعلیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع)، از برگزاری بسته برنامه در سایه ماه و خورشید به همین مناسبت خبر داد و گفت: 100 عنوان برنامه با 226 اجرا تدارک دیده شده است و تقویت ارتباط عاطفی مردم با امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، تکریم نقش و جایگاه دختران در خانواده و جامعه، معرفی و تکریم امامزادگان شهر تهران و ترویج حیا در جامعه برای ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب اهداف برگزاری این برنامه هاست.

وی ادامه داد: جشن های بزرگ خواهرها و برادرها با عنوان در سایه ماه و خورشید اصلی ترین برنامه سازمان فرهنگی هنری به مناسبت دهه کرامت است که در مناطق 1، 8، 11، 12، 13، 15، 17 و 20 اجرا خواهد داشت و نقالی، حضور خادمان حرم رضوی، اجرای موسیقی، سخنرانی کارشناس، مسابقه فرهنگی و توزیع محصولات فرهنگی از بخش های آن است.

دو ایستگاه فرهنگی نیز در میدان ولی عصر(عج) و میدان راه آهن برپا شده و ضمن توزیع شربت و چای توسط گروه های جهادی، به اجرای برنامه هایی مانند سرود دانش آموزی و مداحی در طول دهه کرامت خواهند پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 عنوان برنامه فرهنگی هم زمان با دهه کرامت

اجرای 100 عنوان برنامه فرهنگی هم زمان با دهه کرامت