مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-31سياسي

تنها 129 ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد؟


عضو شورای شهر تهران با طرح این سئوال که« ما می خواهیم بدانیم آیا در تهران 751 کیلومتری تنها 129 ساختمان ناایمن وجود دارد یا خیر؟»، گفت:بهتر است که ان شاالله و ماشاالله و بفرما را کم کنیم و وارد عمل شویم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ازهمشهری آنلاین، حبیب کاشانی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از شنیدن گزارش سرپرست سازمان نظام مهندسی کشور در مورد ایمنی ساختمان ها با محوریت اتفاق متروپل گفت: 40 سال است که این سخنان را شنیده ایم؛ اما چرا کاری انجام شده است؟ چه ضمانتی وجود دارد که متروپل های بعدی ایجاد نشود؟ عضو شورای شهر تهران با بیان این که یک لیست از ساختمان های ناایمن تهیه شده اما شنیده ایم که قول داده اید تا دو ماه آینده آن را ارائه کنید، گفت: این لیست در اختیار دادستانی است و هر هفته سه مالک تذکر دریافت می کنند.

می خواهیم بدانیم آیا در تهران 751 کیلومتری تنها 129 ساختمان ناایمن وجود دارد یا خیر؟ کاشانی با بیان این که ایران جزو چند کشور اول دنیا در خصوص سازه ها است، ادامه داد: با وجود این همه توانایی ناراحت کننده است که در سال 1401، 33 نفر از هموطنانمان را در اثر فروریختن یک ساختمان از دست بدهیم.

بهتر است که ان شاالله و ماشاالله و بفرما را کم کنیم و وارد عمل شویم تا بتوانیم مسائل را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 129 ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد؟

تنها 129 ساختمان ناایمن در تهران وجود دارد؟