مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-31اقتصادي

پارک تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در اصفهان احداث می شود


رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: پارک تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در فضای 20 هزار مترمربع پلاک بندی شده و در حال احداث است.

- جعفر قیصری، رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه جایگاه بین المللی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شناخته شده است، اظهار داشت: صادرات محصولات دانش بنیان شرکت های فناور شهرک در 2 سال اخیر با افزایش 3 برابری به 54 میلیون دلار در سال 1400 رسید که معادل 3 درصد صادرات استان اصفهان و 10 درصد صادرات غیرفولادی و پتروشیمی در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 8 هزار و 284 نفر در شهرک علمی و تحقیقاتی مشغول فعالیت بودند، افزود: از 612 واحد فناور، 220 شرکت مجوز دانش بنیان دارند که حدود 30 درصد برآورد می شود.

قیصری با بیان اینکه سرمایه بخش خصوصی در این شهرک 11 هزار میلیارد تومان و بخش دولتی 470 میلیارد تومان در سال گذشته بود، بیان کرد: استراتژی ما جلب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با بیان اینکه 90 شرکت در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان فعالیت می کنند، گفت: 59 درصد این شرکت ها دانش بنیان هستند و 30 شرکت در لیست معتبر و تأیید شده وزارت نفت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در اصفهان احداث می شود

پارک تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی در اصفهان احداث می شود