مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-31سياسي

ویژه برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد در قرچک برگزار می شود


فرماندار قرچک از برگزاری ده ها ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت ایام الله 14 و 15 خرداد با مشارکت تمامی ادارات و نهادها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان قرچک در خصوص بزرگداشت ایام الله 14 و 15 خرداد شهرستان قرچک اظهار کرد: در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) و قیام 15 خرداد هستیم که این ایام و همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه آبادان را تسلیت عرض می کنیم و ضمن همدردی با مردم این خطه ایران اسلامی، امیدواریم این حادثه نقطه عبرت و پایانی برای چنین حوادث غمباری باشد.

وی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل علاوه بر پاسداشت شخصیت ایشان، باید بر مبنای شناخت ابعاد وجودی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به نسل جدید انقلاب باشد و همچنین تمامی برنامه های بزرگداشت قیام 15 خرداد بعنوان میراث غنی این دیار نیز باید بر همین اساس دنبال شود.

فاتحی نژاد افزود: گستره اندیشه های امام راحل از مرز زمان، مکان و تاریخ فراتر رفته و اعتبار و ارزش آن فرازمانی و فراتاریخی است و در طول اعصار و قرن ها، اعتبار خود را حفظ کرده و خواهد کرد؛ بنابراین باید در آشناسازی نسل جوان و نوجوان با اندیشه امام(ره) فعالانه تر عمل کرده و آنچنان که باید و شاید دیدگاه های بزرگ ایشان را منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد در قرچک برگزار می شود

ویژه برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد در قرچک برگزار می شود