مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:422022-05-31ورزشي

دعوت 2 بسکتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور


آلان صدوقی و زرتشت جباری دو بلندقامت کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشور به دور جدید اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند.

- حامد جولایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی جوانان 2022 از امروز به میزبانی شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: در این مرحله از اردوی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشور26 بسکتبالیست حضور دارند.

به گفته جولایی، آلان صدوقی و زرتشت جباری دو بلندقامت کردستانی با دعوت سرمربی تیم ملی بسکتبال رده سنی جوانان کشور به دور جدید اردوی آمادگی این تیم دعوت شدند.

دعوت قایقران کردستانی به اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ وی در ادامه گفت: شیرزاد قادری قایقران شایسته کردستانی هم با دعوت سرمربی تیم ملی رویینگ به هشتمین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان فراخوانده شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اضافه کرد: هشتمین مرحله از اردوهای تیم ملی رویینگ(تیم الف) در دو بخش بانوان و آقایان به منظور حضور موفق در مسابقات آسیایی برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: هفت پاروزن به هشتمین مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان تیم رویینگ بزرگسالان کشور دعوت شده اند که شیرزاد قادری قایقران شایسته کردستانی نیز با دعوت سرمربی تیم ملی رویینگ به این مرحله اردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت 2 بسکتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور

دعوت 2 بسکتبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان کشور