مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:272022-05-31ورزشي

شانس دوباره «خدمتی» در جام جهانی باکو


«خدمتی» درمسابقات جام جهانی تیراندازی 2022 باکو باری دیگر در ماده تفنگ 10 متر بادی میکس بانوان ایران سیبل مسابقات را نشانه می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بانوی ملی پوش و مدال آور المپیک خراسان جنوبی در نخستین مرحله از سومین دور مسابقات جام جهانی تیراندازی باکو در سال 2022 هماورد برترین های چهار قاره عالم شد ولی تیرهایش به خطا رفت.

  نجمه خدمتی در رشته تیراندازی با رشته تفنگ بادی انفرادی این ماراتن جهانی پشت خط آتش قرار گرفت با کسب 626 امتیاز نتوانست به فینال رقابت ها راه پیدا کند.

بانوی المپیکی خراسان جنوبی در سومین دور از مسابقات جام جهانی 2022 باکو باری دیگر در مرحله اول تیراندازی با تفنگ بادی 10 متر میکس بانوان سیبل رقابت ها را نشانه می رود تا با بهره گیری از تجربیات وتوانمندی های خود برای جمهوری اسلامی ایران افتخارآفرینی کند.

این رویداد ورزش جهانی سال 2022 در ماده های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی جمهوری آذربایجان در شهر باکو برگزار می شود و از جمهوری اسلامی ایران 22 تیرانداز برتر کشور شرکت دارند که در بخش بانوان رشته تفنگ بادی  نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، فاطمه کرم زاده، فاطمه امینی، فاطمه کبیری و آرمینا صادقیان با هدایت حسین باقری و فرزاد مناف فر به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانس دوباره «خدمتی» در جام جهانی باکو

شانس دوباره «خدمتی» در جام جهانی باکو