مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-31حوادث

قتل مسلحانه امام جماعت روستای «گوازدر»


سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ساعت 19:00بعد از ظهر روز دوشنبه نهم خردادماه در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در محور انگوری به کلات شهرستان سرباز بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گارد ریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود  بود روییت که در تحقیقات بیشتر مشخص شده راننده خودرو  مولوی محمد کریم حملی امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات می باشد که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در محور مذکور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آنها مجروح  و با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور مأموران در درمانگاه مشخص شد این فرد بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سرباز مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان شدند و تلاش گسترده خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل مسلحانه امام جماعت روستای «گوازدر»

قتل مسلحانه امام جماعت روستای «گوازدر»