مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-31اجتماعي

برگزاری چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در یزد


چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردانها 11 خردادماه امسال با حضور بیش از 30 پژوهشگر برتر استان های مختلف کشور به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

- محمد ترکاشوند، دبیر چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر و روان گردانها در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که این رویداد ملی چهارشنبه 11 خردادماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری جلسات پیش نشست با دانش آموزان، معلمان و مشاوران آموزش و پرورش، والدین دانش آموزان در مورد علل روی آوردن به مواد مخدر از جمله اقدامات حائز اهمیت در این خصوص بوده است.

وی افزود: در جلسات پیش نشست جامعه هدف برای رفع این معضل اجتماعی پیشنهاداتی ارائه کردند که به دنبال آن نیز، نشست های ترویجی برای کارگران معادن، کارکنان دانشگاهی، اساتید و دانشجویان و مخاطبان مختلف در سطح ملی قبل از همایش برنامه ریزی و برگزار شد.

ترکاشوند گفت: در مجموع 11 جلسه در پیش نشست های همایش از ابتدای زمستان پارسال تا امسال برگزار شد که جمع بندی آنها در قالب پیشنهاداتی به سیاست گذارن این بخش در همایش ارائه خواهد شد.

دبیر چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر به شکاف بین دانش قدیم ما با تجارب جدید در حوزه مواد مخدر اشاره  و تصریح کرد: متاسفانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در یزد

برگزاری چهارمین همایش ملی پیشگیری از اختلال مصرف مواد مخدر در یزد