مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 22:372022-05-30سياسي

بحران آب در روستاهای کهگیلویه


فرماندار شهرستان کهگیلویه از بحران آب به عنوان معضل اصلی روستاهای این شهرستان نام برد و گفت: شبکه های آبرسانی تمام روستاهای شهرستان با مشکل مواجه هستند و برخی روستاها حتی به مدت یک ماه آب ندارند.

- به گزار ش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، جمعی از مدیران کل استانی، نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرستانی  جلسه ای با موضوع پیگیری مشکلات پروژه های این شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.

سید عبدالعزیز موسوی در این جلسه ورودی های دهدشت را مهم ترین مشکل اساسی این شهرستان عنوان و اظهار کرد: ورودی دهدشت_ سوق با 29 میلیارد اعتبار برای رفع نقاط حادثه خیز، اما پیمانکار پروژه را رها کرده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: ورودی بهبهان _دهدشت تکمیل و تحویل اداره راهداری داده شده، کارهای از قبیل روشنایی و نیوجرسی لازم دارد.

وی خواستار سرعت دادن ورودی مسیر چرام_دهدشت شد.

موسوی، ورودی دهدشت_ طولیان را ورودی مسئله ساز شهرستان عنوان و بیان کرد: این ورودی همچنان در بلاتکلیفی و کد اعتباری ندارد، پیمانکار هر از گاهی یک قسمت را نیمه کاره رها می کند که مشکل ساز شده و این پروژه به روح مردم ضربه می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران آب در روستاهای کهگیلویه

بحران آب در روستاهای کهگیلویه