مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-30اجتماعي

تکمیل 5 واحد آموزشی نیمه تمام در نهاوند تا ابتدای مهرماه


کارشناس نوسازی مدارس استان همدان گفت: پنج طرح آموزشی نیمه کاره که در حال حاضر به طور متوسط بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا ابتدای سال تحصیلی آینده تحویل آموزش و پرورش نهاوند خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی فرجی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار کرد: در شهرستان نهاوند هفت طرح آموزشی وجود دارد که برخی از آنها سالهاست به علت عدم تخصیص اعتبار نیمه تمام باقی مانده و برای شروع فعالیت آنها باید اعتبار لازم از سرجمع اعتبارات شهرستانی به آنها اختصاص یابد.

وی افزود: ساختمان اداری آموزش و پرورش نهاوند که عملیات اجرایی آن از سال 1387 آغاز شده حدود 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در حال حاضر چند سال متوالی است هیچ اعتباری به آن تخصیص داده نشده که برای تکمیل آن 12 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

  سکارشناس نوسازی مدارس استان همدان به آموزشگاههای در دست احداث اشاره کرد و گفت: آموزشگاه 14 کلاسه مسکن مهر از جمله مدارسی است که بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای دیوارکشی آن نیاز به 2 میلیارد تومان اعتبار است که تا ابتدای مهرماه مورد بهره برداری قرار گیرد.

  وی افزود: آموزشگاه ابتدایی سنایی از دیگر مدارسی است که بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با تزریق اعتبار لازم تا  ابتدای مهر تحویل آموزش و پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 5 واحد آموزشی نیمه تمام در نهاوند تا ابتدای مهرماه

تکمیل 5 واحد آموزشی نیمه تمام در نهاوند تا ابتدای مهرماه