مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 16:172022-05-30اقتصادي

رفع موانع واحدهای تولیدی از اولویت های وزارت صمت است


معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع برای سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی از اولویت های وزارت صنعت ، معدن و تجارت به شمار می رود.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایرانشهر، جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در سفر به ایرانشهر از کارخانه صنایع نساجی بافت بلوچ ،مجتمع فشرده سازی گاز سی ان جی ،سردخانه بلوچ زهی ، واحد فرآوری خرما و  واحد تولیدی ایران کولا  بازدید کردند.

 معاون حقوقی و امور مجلس  وزارت  صمت در این بازدید گفت: حمایت از تولید و اشتغال و رفع موانع برای سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی از اولویت های وزارت صنعت ، معدن و تجارت به شمار می رود.

محمد جواد حاجی حسینی اظهار داشت:در خصوص این واحد تولیدی  به دنبال خرید ماشین الات برای تکمیل این مجموعه هستیم.

وی افزود: کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر، یک واحد صنعتی زیرمجموعه بخش نساجی کشور است که بیش از 10 سال به دلایل مختلف در حالت رکود و تعطیلی به سر می برد .

معاون حقوقی و امور مجلس  وزارت  صمت  تاکید کرد: پس از تأکید رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم فعال شدن کارخانه بافت بلوچ و حل مشکلات این کارخانه، پیگیری های فراوانی از سوی دفتر ایشان و دیگر مسئولان صورت گرفت و عزم همگانی برای فعال شدن این کارخانه نساجی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع واحدهای تولیدی از اولویت های وزارت صمت است

رفع موانع واحدهای تولیدی از اولویت های وزارت صمت است