مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-30سياسي

برنامه های 14 و 15خرداد با محوریت آگاهی نسل جوان در ورامین برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال برنامه های 14 و 15 خرداد ورامین با محوریت آگاهی سازی نسل جوان و بصیرت افزایی مردم انجام برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برنامه های پیش بینی شده در شهرستان ورامین برای 14 و 15خرداد، اظهار کرد: به گواه همگان دیار 15 خرداد حقی بزرگ بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارد و اگر بصیرت، شجاعت، ولایت پذیری و حق طلبی این مردم در 49 سال قبل نبود، شاید اکنون سرنوشت انقلابی این مردم به طریق دیگری رقم خورده بود.

وی گفت: جوانان و دلیرمردان این دیار با آگاهی از سرنوشت خود قدم در راهی گذاشتند که اگر چه می دانستند حق و رضایت الهی در آن است اما خطراتی مانند از دست دادن جان و زندگی در آن بود و این بسیار با ارزش است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال امام راحل این روز را یکی از تاریک ترین روزهای انقلاب دانست و افزود: امام راحل به آن جسارت و شجاعت و با پشتوانه الهی قدم به میدان نبرد گذاشت و مردم ایران اسلامی به پشتوانه چنین مردی توانستند یکی از قدرت های سیاه و فاسد را ریشه کن کنند و ما باید مقام چنین شخصیت بزرگی را مانند هر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های 14 و 15خرداد با محوریت آگاهی نسل جوان در ورامین برگزار می شود

برنامه های 14 و 15خرداد با محوریت آگاهی نسل جوان در ورامین برگزار می شود