مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-30اقتصادي

امسال 64 واحد تولیدی راکد در سمنان احیا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ظهر امروز در نشست کارگروه نهضت احیای واحدهای تولیدی با حضور معاون صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مسؤول حوزه حقوقی و بانکی نهضت احیای ریاست جمهوری و سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی سمنان با اشاره به پروژه فعال سازی ظرفیت های تولید اظهار کرد: امسال احیای 64 واحد راکد و غیرفعال مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دستور کار است.

وی گفت: جلسات احیای واحدهای تولیدی راکد در استان سمنان به ریاست استاندار سمنان به طور منظم در هشت ماه گذشته برگزار شده و مصوبات جلسات پیگیری می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان بیان کرد: 153 واحد راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان شناسایی شده است.

باقری تصریح کرد: در نشست کارگروه نهضت احیاء، مسائل و مشکلات 10 واحد تولیدی راکد و پنج فعال با کمتر از ظرفیت تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: جانشینی سرمایه گذار، تزریق نقدینگی و سرمایه در گردش، کمک به تأمین مواد اولیه و جذب شریک و سرمایه گذار جدید ازجمله راهکارهایی است که در رسیدگی به مسائل واحدهای مشکل دار و راکد و احیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 64 واحد تولیدی راکد در سمنان احیا می شود

امسال 64 واحد تولیدی راکد در سمنان احیا می شود