مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:372022-05-30اقتصادي

اتفاقات خوبی برای 154 واحد تولیدی راکد سمنان رخ می دهد


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان گفت: با رویکرد جدید دولت برای 154 واحد راکد شناسایی شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان اتفاقات خوبی رخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ظهر امروز در نشست کارگروه نهضت احیای واحدهای تولیدی در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب وکار شهرک صنعتی سمنان، با تأکید بر لزوم شناسایی و رفع مشکلات تولید و احیای واحدهای راکد اظهار کرد: بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید به منظور ایجاد اشتغال و افزایش ظرفیت صنعت باید اولویت بندی شود.

وی با اشاره به شرایط کشور تصریح کرد: سال جاری، سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گذاری شده و حرکت در مسیر منویات رهبری و چارچوب های مشخص شده راه خروج از مشکلات است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت های معدنی و صنعتی بی شماری است، خاطرنشان کرد: حرکت چرخ های صنعت زمینه اشتغال جوانان و رونق اقتصادی استان را فراهم می آورد.

صادقی به ضرورت رفع موانع و مشکلات واحدهای صنعتی اشاره و بیان کرد: راه اندازی نهضت احیا بیانگر اهمیت صنایع در نگاه دولت سیزدهم است و با تلاش و همکاری دستگاه های اجرایی این مسأله تحقق می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات خوبی برای 154 واحد تولیدی راکد سمنان رخ می دهد

اتفاقات خوبی برای 154 واحد تولیدی راکد سمنان رخ می دهد