مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:272022-05-30اقتصادي

ضمانت وام زنان سرپرست خانوار از سوی کمیته امداد


مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: ضمانت نامه های بانکی را برای زنان سرپرست خانوار ایجاد می کنیم تا بتوانند از بانک ها وام بگیرند، در همین خصوص 4620 فقره ضمانت نامه صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجان چند تن از همکاران ما را گرفت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: ما در حوزه درمان 11 هزار تسهیلات در قالب 98 میلیارد تومان به مددجویان ارائه دادیم که این رقم بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: در سال گذشته 34 هزار اشتغال را در بین مددجویان ایجاد کرده ایم که 722 میلیارد تومان در همین زمینه به مددجویان پرداخت شده است.

آشوری به دیگر تسهیلات تسهیلات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد امام خمینی رحمت الله اشاره کرد و گفت: درباره موضوعات فرهنگی 9800 تسهیلات در قالب 96 میلیون تومان به مددجویان این نهاد حمایتی کمک شده است.

وی همچنین به خدمات صندوق امداد ولایت در حوزه مسکن خرید، احداث و تعمیر مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در این باره 39 هزار تسهیلات را به مددجویان ارائه دادیم که 458 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: در مجموع 314 هزار تسهیلات به مددجویان کمیته امداد ارائه شده که در این راستا 3,200 میلیارد تومان نیز به مددجویان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضمانت وام زنان سرپرست خانوار از سوی کمیته امداد

ضمانت وام زنان سرپرست خانوار از سوی کمیته امداد