مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 13:172022-05-30سياسي

نجات 39 دریانورد مضطر در آب های هرمزگان


معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات جان 39 دریانورد مضطر در پهنه آبی هرمزگان طی 21 عملیات جستجو و نجات دریایی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل مکی زاده ظهر امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 مورد عملیات جستجو و نجات دریایی در پهنه آبی هرمزگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این آمار در همسنجی با مدت مشابه سال گذشته کاهشی 13 درصدی را نشان می دهد، افزود: طی این عملیات ها 39 نفر دریانورد مضطر از غرق شدگی نجات یافتند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان  تصریح کرد: نجات جان هشت نفر خدمه شناورهای سنتی برجسته ترین عملیات مرکز جستجو و نجات دریایی استان در این مدت به شمار می رود.

مکی زاده ادامه داد: در این عملیات 2 فروند لنج تجاری در 2 عملیات جداگانه نجات یافتند و در سلامت کامل به آغوش خانواده هایشان بازگردانده شدند.

وی گفت: از 21 مورد ماموریت به ثبت رسیده طی این مدت، تعداد 14 مورد خدمات پزشکی از سوی مرکز جستجو و نجات دریایی بندرعباس نیز به دریانوردان ارایه شده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: به منظور پاسخگویی سریع به سوانح دریایی تمام 35 ایستگاه همیار ناجی در پهنه آبی استان فعال هستند و شناورهای گشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 39 دریانورد مضطر در آب های هرمزگان

نجات 39 دریانورد مضطر در آب های هرمزگان