مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-30فرهنگي

مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) برگزار می شود


مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

- مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، حجت الاسلام مرتضی حاجیانی با اشاره به ظرفیت عظیم فرهنگ حسینی تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت، هر ساله دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با برنامه سوگواره اشراق، رادیو معارف با برنامه بوی سیب و اداره کل فرهنگ و ارشاد سمنان با برنامه مهر محرم به اشاعه این فرهنگ می پرداختند که محرم امسال یک هم افزایی و همکاری میان این نهاد صورت گرفت.

وی افزود: بر همین اساس پس از نشست ها و جلساتی که برگزار شد، این سوگواره ها تحت یک پرچم و با عنوان سوگواره بین المللی ملت امام حسین (ع) به فعالیت خود ادامه دادند که این سوگواره از اول محرم 1400 آغاز شد و 11 هزار و 800 اثر در بخش ملی به این جشنواره ارسال شد که 4 هزار و 12 اثر در بخش مردمی و 6 هزار و 996 اثر در بخش حرفه ای می باشد و با حضور داوران تخصصی مورد ارزیابی واقع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) برگزار می شود

مراسم اختتامیه سوگواره بین المللی ملت امام حسین(ع) برگزار می شود