مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 12:022022-05-30سياسي

سخنگوی ارتش: موشک «حیدر 1» اهداف را از فاصله 200 کیلومتر هدف قرار می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ضمن تسلیت به مردم آبادان در گفتگو با برنامه رویداد گفت: - سخنگوی ارتش: موشک حیدر 1 اهداف را از فاصله 200 کیلومتر هدف قرار می دهد امیر تقی خانی با اشاره به دستاورد های ارتش اظهار داشت: موشک حیدر 1 نیروی زمینی ارتش توسط پهپاد های بزرگ حمل شده و با برد 200 کیلومتر اهداف را از دور نشانه می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ضمن تسلیت به مردم آبادان در گفتگو با برنامه رویداد گفت: ارتش در حوزه پهپادی رشد کمی و کیفی چشمگیری داشته و مدت هاست خط تولید برخی پهپاد ها را راه اندازی کرده است.

وی طراحی و تولید و تجهیز پهپاد ها را اقدامی متکی به دانش و فناوری خواند و ادامه داد: ما بخش هایی از این دستاورد ها را در پایگاه پهپادی راهبردی 313 ارائه دادیم و جدا از انواع پهپاد های شناسایی، رزمی و انهدامی، گونه های متنوعی از مهمات جدید ایرانی در معرض دید قرار دادیم.

سخنگوی ارتش با اشاره به وجود پهپاد های ارتقا یافته و پهپاد جدید ضد رادار امید خاطر نشان کرد: موشک حیدر 1 نیروی زمینی ارتش توسط پهپاد های بزرگ حمل شده و با برد 200 کیلومتر اهداف را از دور نشانه می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ارتش: موشک «حیدر 1» اهداف را از فاصله 200 کیلومتر هدف قرار می دهد

سخنگوی ارتش: موشک «حیدر 1» اهداف را از فاصله 200 کیلومتر هدف قرار می دهد