مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 11:322022-05-30بين الملل

گودبرداری کرج در انتظار اقدام عاجل مسؤولان/12 ملک در وضعیت قرمز قرار دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حصارک منطقه ای در شمال غرب کرج واقع شده است و جزو مناطق قدیمی استان البرز به شمار می رود؛ سال ها پیش یک گودبرداری غیراصولی از سوی مالک یک زمین در حصارک منطقه پنج شهرداری کرج انجام شد که موجب آسیب دیدن و ترک برداشتن منازل مسکونی مجاور این گودبرداری شد.

این گودبرداری که گفته می شود برای احداث یک فروشگاه به یکی از برندهای کشور واگذار شده است، ایمنی ساختمان های مجاور را دچار بحران کرده است جان شهروندان را تهدید می کند.

امروز حدود 20 سال از گودبرداری غیراصولی زمینی در منطقه حصارک کرج و رها شدن آن به مدت طولانی موحب شده تعداد زیادی از منازل محله در معرض آسیب جدی قرار بگیرند پیش از این اختلاف شهرداری با صاحب زمین گودبرداری شده مانع از ساماندهی زمین شده و در این میان مردم محله متضرر اصلی این ماجرا هستند.

در ماه های گذشته خبرگزاری فارس پیگیری های متعددی در خصوص وضعیت گودبرداری منتشر کرده است که بخشی از صحبت های ساکنین این منطقه را می توانید اینجا ببینید.

محمد اسدیان، عضو شورای شهر کرج، در این خصوص به خبرنگار فارس با اشاره به اینکه در این پروژه تخلفاتی انجام شده است، گفت: دو جلسه ویژه در فرمانداری برگزار شد و مصوب کردیم سه کارشناس از سوی ساکنین، مالک پروژه و دادگستری معرفی شود تا ضمن بررسی 72 خانه خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودبرداری کرج در انتظار اقدام عاجل مسؤولان/12 ملک در وضعیت قرمز قرار دارند

گودبرداری کرج در انتظار اقدام عاجل مسؤولان/12 ملک در وضعیت قرمز قرار دارند