مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 10:522022-05-30سياسي

تذکر به یک فروشگاه زنجیره ای به خاطر انبار روغن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسفنانی درباره پرونده های تخلفات فروشگاه های زنجیره ای افزود: در این مدت نظارت و بازدید گشت های مشترک تعزیرات از فروشگاه های زنجیره ای انجام شده و تخلفاتی هم احراز شده هرچند تخلف شاخص و سازمان یافته ای .

- معاون اجتماعی و پیشگیری از تخلفات و سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از تذکر و هشدار به یک فروشگاه زنجیره ای خبر داد و گفت: با این فروشگاه به دلیل انبار و عرضه نکردن انواع روغن برخورد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدعلی اسفنانی درباره پرونده های تخلفات فروشگاه های زنجیره ای افزود: در این مدت نظارت و بازدید گشت های مشترک تعزیرات از فروشگاه های زنجیره ای انجام شده و تخلفاتی هم احراز شده هرچند تخلف شاخص و سازمان یافته ای از سوی این مراکز رخ نداده است.

وی ادامه داد: در انبار های یک فروشگاه زنجیره ای انواع روغن نباتی به میزان انبوه انبار شده و این در حالی بود که قفسه های عرضه خالی بود.

اسفنانی اضافه کرد: البته این فروشگاه علت عدم عرضه را تناقض قیمت روی کالا و قیمت جدید اعلام کرد و گفت که برای درج قیمت جدید این اقدام را انجام داده است.

وی ادامه داد: با دستور قاضی تعزیرات و طبق بازرسی از انبار این فروشگاه دستور عرضه صادر و فروشگاه نیز اخطار دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر به یک فروشگاه زنجیره ای به خاطر انبار روغن

تذکر به یک فروشگاه زنجیره ای به خاطر انبار روغن