مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 خرداد 1401 ساعت 07:572022-05-30سياسي

خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است


سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه نیروهای مسلح خادم مردم هستند و خدمتگزاری به مردم محرومی که از امکانات اولیه بهره مند نیستند وظیفه همه مسئولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ابوالفضل شکارچی در جریان حضور در دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند، باید همه در جایگاه خودشان به دین خدا و اسلام خدمت کنند این ارزشمند است و کسانی که در این جهت خدمت می کنند باید مشکلات و موانع را از سر راهشان برداریم.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همه نیروهای مسلح خادم مردم هستند و خدمتگزاری به مردم محرومی که از امکانات اولیه بهره مند نیستند وظیفه مسئولان است و این خود نمونه حاکمیت دینی است.

مسئول دبیرخانه اقوام و طوایف نیز در این دیدار که تعدادی از سران طوایف و امامان جمعه و مدیران و فرهنگیان در این جلسه حضور داشتند، اظهار داشت: سردار سلیمانی، میرحسینی و شوشتری خدمات ارزنده ای از خود در این خطه به یادگار گذاشته اند.

سر طایفه حاج محمد شاهوزهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان هرجایی که لازم بوده در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، و با اتحاد و وحدت پشتیبانی خود را از نظام اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است

خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است