مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-29سياسي

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در اردستان


در حوزه مسائل فرهنگی و جوانان در اردستان مشکلات مختلفی وجود دارد و باید در این حوزه بسیار کار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا عصر یک شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان اظهار داشت: شهدای ما اسوه و اسطوره های این نظام مقدس هستند که با خون خود کاری کردند که ما امروزه مسئول باشیم و حق نیست که این عزیزان را فراموش کنیم.

وی افزود: از مدیران خواهش می کنم که با وضو در محل کار حاضر شوند چرا که دارای برکات بسیاری است، نباید فقط در جلسات خاصی وضو داشته باشیم بلکه دائم الوضو بودن به کارها برکت می دهد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب از موضوعات مهمی است که باید در این زمینه کار شود، مدیران ما این بیانیه را مطالعه کنند چرا که مطالعه کتاب تخیل و تحلیل را در افراد بر می انگیزد.

احمدی طبا با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب باید محور کار باشد، خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم که رهبر انقلاب از ما چه می خواهد، نباید فقط در این جلسات برویم و بیایم بلکه باید حضور در جلسات برای مردم بازخورد داشته باشد.

وی بیان کرد: مسئولان اداره ها در هر زمینه ای تلاش و فعالیت های خود را انجام می دهند و قابل تقدیر است اما آیا اینها در حوزه جهاد تبیین برای مردم تبیین شده است؟ روابط عمومی ادارات ضعیف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در اردستان

ضرورت توجه به مسائل فرهنگی در اردستان