مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 18:422022-05-29سياسي

313 عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود


دبیر کانون های خدمت رضوی استان اردبیل گفت: همزمان با دهه کرامت 313 عنوان برنامه در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حسن زاده عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا فرهنگ رضوی را در کل کشور و حتی جهان اسلام و دنیا ترویج داده و زمینه تقویت مؤلفه های ارزشمند فرهنگ رضوی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: ترویج و گسترش فرهنگ رضوی نیازمند کار و همت ویژه ای است که قطعاً رویکرد آستان قدس رضوی این است که هر کس در کشور به نام امام رضا (ع) خدمت ماندگاری را انجام داده و خود خادم امام رضا (ع) باشد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان اردبیل گفت: باید خادمی امام رضا (ع) را در هر نقطه از کشور و حتی در داخل منزل ترویج و توسعه دهیم تا هر کس به عنوان یاور رضوی بتواند کار نیک و شایسته ای را انجام دهد.

حسن زاده افزود: حتی یک زن خانه دار، معلم و خبرنگار نیز می تواند به عشق امام رضا (ع) در امر خادم یاری ورود پیدا کرده و به عنوان یاور رضوی کارهای ارزشمند و معنوی را انجام دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در دهه کرامت برنامه های مختلفی با محوریت آحاد جامعه برگزار می شود که به صورت ابتکاری قرار است در 28 مسجد سطح استان که به نام امام رضا (ع) بنا شده، جشن رضوی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

313 عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود

313 عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود