مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 18:322022-05-29سياسي

مراکز کاهش آسیب در صورت عدم اصلاح تعطیل می شوند


سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به نظارت بر مراکز کاهش آسیب گفت: مراکز متخلف برابر نظر کمیسیون ماده 26 تذکر دریافت کرده و در صورت عدم اصلاح اخطار، - سلمان حسینی، سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تمامی فعالیت های مراکز تحت نظارت و وضعیت مددجویان حاضر در مراکز و خدمات دهی به آنها  کنترل و بررسی می شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان زنجان نظارت بر نحوه عملکرد و خدمات دهی مراکز تحت نظارت را از ضروریات بیان کرد و گفت: این بازدیدها موجب رفع نواقص و اصلاح روش ها می شود و همراه با این بازدیدها تیم نظارت استان شامل دفاتر حراست، ارزیابی و کارشناسان مراکز غیر دولتی نیز بازدیدهای دوره ای خود را انجام می دهند.

وی هدف از بازدیدهای اخیر دادستان زنجان و دادستان های شهرستان های استان زنجان از مراکز بهزیستی را همکاری، تعامل و استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی قوه قضاییه در ارائه خدمات به جامعه هدف عنوان کرد و گفت: این بازدیدها به صورت مستمر انجام می شود.

حسینی نظارت بر مراکز درمان و کاهش آسیب و سایر مراکز غیردولتی بهزیستی را امری مهم برشمرد و گفت: تمامی مراکز درمان و کاهش آسیب استان در سه سطح شهرستانی، استانی و کمیته نظارت شورای هماهنگی متشکل از کارشناسان عضو کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز کاهش آسیب در صورت عدم اصلاح تعطیل می شوند

مراکز کاهش آسیب در صورت عدم اصلاح تعطیل می شوند