مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 16:422022-05-29بين الملل

ادعای نخست وزیر اسراییل: دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است


حکومت ایران دهه هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، - بنت مدعی شد: حکومت ایران دهه هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، خود ایران از مصونیت برخوردار بوده.

نخست وزیر اسراییل امروز ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یک شنبه گفت ایران از تنبیه شدن به خاطر آنچه حملات از طریق نیروهای نیابتی خوانده شده، مصون نخواهد ماند.

بنت مدعی شد: حکومت ایران دهه هاست که در قبال اسراییل و منطقه از طریق نیروهای نیابتی و ماموران اقدامات تروریستی انجام داده است اما سر اختاپوس، خود ایران از مصونیت برخوردار بوده.

او در ادامه این ادعاها گفت: ما قبلا گفته ایم که دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است.

کسانی که تروریست ها را تامین مالی می کنند، کسانی که تروریست ها را مسلح می کنند و کسانی که تروریست ها را می فرستند، بهای کامل آن را خواهند پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رویترز در این گزارش نوشته است که اظهارات بنت در پی ترور شهید حسن صیاد خدایی در تهران، به دست عوامل تروریستی مطرح شده است و دفتر نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای نخست وزیر اسراییل: دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است

ادعای نخست وزیر اسراییل: دوره مصونیت حکومت ایران پایان یافته است