مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 11:222022-05-29فرهنگي

فیلم های ساتیاجیت رای الهام بخش شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با الهام از نسخه بازسازی شده مخالف ساخته ساتیاجیت رای استاد برجسته سینما که در بخش کلاسیک های کن 2022 به نمایش درآمد، - با الهام از فیلم های ساتیاجیت رای فیلمساز برجسته هندی، فیلم های جدید ساخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ورایتی، با الهام از نسخه بازسازی شده مخالف ساخته ساتیاجیت رای استاد برجسته سینما که در بخش کلاسیک های کن 2022 به نمایش درآمد، و دیگر فیلم های وی، فیلم های جدیدی ساخته می شود.

با همکاری آریترا سِن تهیه کننده و کارگردان هندی مستقر در کلکته و آلکس هاروی نویسنده و کارگردان بریتانیایی ساکن لس انجلس، 3 فیلم امسال با الهام از فیلم ها و زندگی ساتیاجیت رای ساخته می شود.

نخستین فیلم مستند بلند جنگل انسان ها است که به رابطه خلاقانه رای با کلکته شهری که وی همه عمرش در آن زیست و کار کرد- نگاه دارد.

این فیلم را هاروی کارگردانی کرده و توسط آریترا سِن تهیه شده و درباره راه های مختلفی است که رای از انسانیت متنوع موجود در کلکته برای خلق یک دنیای سینمایی استفاده کرده است.

فیلمبرداری این فیلم تقریباً تمامی در لوکیشن های کلکته انجام شده و هدف آن این است که نشان دهد چگونه دنیای شاعرانه رای هنوز در شهر امروز کلکته زنده و اسرارآمیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم های ساتیاجیت رای الهام بخش شدند

فیلم های ساتیاجیت رای الهام بخش شدند