مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-29اقتصادي

10 هزار سند دست نویس در زنجان تصویربرداری می شود


رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان زنجان از تصویربرداری دفاتر دستنویس شهرستان های زنجان و ابهر خبر داد و گفت: به زودی کار تصویربرداری در خرمدره آغاز می شود.

- حسین کریمی، رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با اشاره به انجام تصویر برداری از دفاتر دستنویس دفترخانه های زنجان از اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: در این طرح قرار است، 10 هزار سند دست نویس دستی تصویربرداری شود.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان کار تصویربرداری دفاتر 25 دفترخانه معادل 62 درصد از دفاتر انجام شده گفت: در شهرستان ابهر کار اسکن 5 دفتر به پایان رسیده است، همچنین کار تصویربرداری دفاتر فعلا در خرمدره و خدابنده آغاز نشده و بلافاصله پس از پایان کار در ابهر، این پروژه در خرمدره اجرایی می شود.

وی به مزایای اجرای تصویربرداری و در نهایت اسکن دفاتر دست نویس اشاره کرد و افزود: با انجام کامل آرشیو این دفاتر ضمن جمع آوری دفاتر فیزیکی در تمامی دفاتر اسناد رسمی، فایل تصاویر آنها در مرکز داده سازمان بارگزاری شده و در آینده ای نزدیک تمام سران دفاتر در سامانه ثبت الکترونیکی به تصاویر دفتر خود دسترسی پیدا خواهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار سند دست نویس در زنجان تصویربرداری می شود

10 هزار سند دست نویس در زنجان تصویربرداری می شود