مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-29سياسي

تکه های مهم پازل اقتدار ایران


توقیف دو نفتکش یونانی توسط سپاه در جواب توقیف نفت ایران در یونان و رونمایی از پایگاه پهپادهای ارتش در روز گذشته همگی از قطعات پازل اقتدارآفرینی نیروهای مسلح ایران برای ایجاد بازدارندگی دفاعی و رفع تهدیدات دشمنان محسوب می شوند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- هادی محمدی: ایران در سال های اخیر با توجه ویژه به یکی از جدیدترین تولیدات دفاعی جهان به نام پهپاد توانسته پیشرفت های مهم و چشمگیری در این حوزه داشته باشد به ویژه که چنین محصولی در دنیای خرید و فروش تجهیزات نظامی جهانی  از مشتریان خوبی نیز برخوردار است.

در همین هفته های اخیر بود که ایران خط تولید ساخت پهپاد را در تاجیکستان افتتاح کرد و گفته می شود کشورها و گروه های مقاومت متعددی مشتریان پروپاقرص محصولات پهپادی ایران هستند تا جایی که امروز این ادعا وجود دارد که با تلاش متخصصان صنعت دفاعی کشورمان ایران در رده 5 کشور اول تولیدکننده پهپادهای نظامی قرار گرفته است.

  پهپادهایی که یکی پس از دیگری هنرنمایی خود را به رخ دنیا می کشند و آجری بر دیوار مستحکم اقتدار دفاعی کشور می افزایند.

جمهوری اسلامی ایران بیش از شش هزار کیلومتر مرز زمینی و 2700 کیلومتر مرز آبی با 15 کشور در منطقه غرب آسیا دارد که همین موضوع، اهمیت راهبردی استفاده از پهپاد با ماموریت های مختلف را بسیار بالا برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکه های مهم پازل اقتدار ایران

تکه های مهم پازل اقتدار ایران