مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-29اقتصادي

آغاز عملیات اکتشافی در پهنه دیواندره از هفته آینده


استاندار کردستان از آغاز عملیات اکتشافی زمین شناسی در پهنه دیواندره طی هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره اظهار کرد: سازمان زمین شناسی کشور 80 میلیارد تومان برای شناسایی ذخایر معدنی و مطالعه پهنه دیواندره تا عمق 450 متری زمین اختصاص داده و مطالعه این پهنه از هفته آینده آغاز می شود.

وی افزود: کشاورزی، دامپروری، گردشگری و ذخایر معدنی را از توانمندی های دیواندره است و با در نظر گرفتن این پتانسیل ها انتظار مردم برای ریشه کنی بیکاری انتظار کاملاً درست و به جایی است.

زارعی کوشا تصریح کرد: 40 مصوبه به ارزش 710 میلیارد تومان برای دیواندره مصوب شده است که در مدت زمان دو سال در پروژه های خرد و کلان شهرستان هزینه می شود.

وی افزود: 110 میلیارد تومان در بخش کشاورزی ،114 میلیارد تومان در حوزه آب، 90 میلیارد تومان در بخش راه و 60 میلیارد تومان در بخش های مختلف ورزشی، فرهنگی و مخابراتی هزینه می شود.

راستی آزمایی میزان اشتغال ایجادی در اولویت باشد اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اشتغال و مسکن شهرستان دیواندره نیز اظهار کرد: برای یکی از طرح های سرمایه گذاری در شهرستان دیواندره زمان دریافت مجوزها در 18 روز کاری انجام شده که یک رکورد کشوری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اکتشافی در پهنه دیواندره از هفته آینده

آغاز عملیات اکتشافی در پهنه دیواندره از هفته آینده