مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 خرداد 1401 ساعت 08:122022-05-29اقتصادي

عملیات اکتشافی زمین شناسی پهنه دیواندره از هفته آینده آغاز می شود


استاندار کردستان از آغاز عملیات اکتشافی زمین شناسی در پهنه دیواندره طی هفته آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره اظهار داشت: سازمان زمین شناسی کشور 80 میلیارد تومان برای شناسایی ذخایر معدنی و مطالعه پهنه دیواندره تا عمق 450 متری زمین اختصاص داده و مطالعه این پهنه از هفته آینده آغاز می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان دیواندره ظرفیت ها و ویژگی های بسیار خوبی  برای پیشرفت استان و منطقه دارد، افزود: این ظرفیت ها باید مورد توجه قرار گیرد و با یک تمرکز ویژه به دنبال شکوفاکردن این توانمندی ها باشیم.

وی کشاورزی، دامپروری، گردشگری و ذخایر معدنی را از توانمندی های دیواندره دانست و گفت: با در نظر گرفتن این پتانسیل ها انتظار مردم برای ریشه کنی بیکاری انتظار کاملا درست و به جایی است.

زارعی کوشا عنوان کرد: مردم شهرستان دیواندره به انقلاب و نظام وفادار بوده و فداکاری های بزرگی در طول تاریخ انقلاب انجام داده اند و با مشارکت 62 درصدی در انتخابات ریاست جمهوری برای کردستان افتخار آفریدند واین وظیفه ما را  نسبت به مردم سنگین تر می کند.

استاندار کردستان وجود 268 شهید در شهرستان دیواندره را افتخاری برای همه کردستان عنوان کرد که با شهدای شاخصی که فدای اسلام و انقلاب کرده اند س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اکتشافی زمین شناسی پهنه دیواندره از هفته آینده آغاز می شود

عملیات اکتشافی زمین شناسی پهنه دیواندره از هفته آینده آغاز می شود