مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:122022-05-28سياسي

روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه های مختلف مرهون همت و غیرت جوانان مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت کوشی قله های بلند را فتح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با شهید خانواده معظم شهید اقتدار و صنعت دفاعی شهید احسان قدبیگی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عرصه های مختلف علمی افتخارات زیادی کسب کردند و خلق بسیاری از دستاوردها نتیجه نقش آفرینی جوانان است.

وی افزود: پیشرفت کشور و خودکفایی در عرصه های مختلف مرهون همت و غیرت جوانان مومن و انقلابی است که با روحیه جهادی و سخت کوشی قله های بلند را فتح کردند.

آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد: جوانان ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس کشور را در صنعت دفاعی به خودکفایی رساندند و اراده و همت این جوانان باید الگویی برای سایر بخش ها باشد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی در سایه ایمان به خداوند و ولایت فقیه به اوج اقتدار و سربلندی رسیده و امروز فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح با اراده های قوی برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی مجاهدانه تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است

روحیه و مدیریت جهادی کشور را به بازدارندگی دفاعی و خودکفایی رسانده است