مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 20:072022-05-28اقتصادي

ضرب الاجل بازرس کل لرستان؛ ایمن سازی راه های «معمولان» تسریع شود


مدیرکل بازرسی لرستان بر ضرورت ایمن سازی نقاط آسیب دیده و مستعد حادثه محورهای روستایی «معمولان» تاکید کرد و گفت: نسبت به تامین اعتبار و بازسازی راه ها باید هرچه سریع تر اقدام شود.

- پلدختر- مدیرکل بازرسی لرستان بر ضرورت ایمن سازی نقاط آسیب دیده و مستعد حادثه محورهای روستایی معمولان تاکید کرد و گفت: نسبت به تامین اعتبار و بازسازی راه ها باید هرچه سریع تر اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید رازانی روز شنبه در بازدید از محور روستایی بن تومان که به همراه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، فرماندار و معاون عمرانی فرمانداری پلدختر و جمعی از مسئولان محلی انجام شد؛ گفت: راه های ارتباطی شهرستان پلدختر در سیل های سال 98 دچار آسیب های جدی شد که با توجه به حجم خرابی ها تاکنون اقدامات قابل توجهی صورت گرفته، اما بازسازی و ایمن سازی کامل در گرو تخصیص اعتبارات کافی است.

وی با بیان اینکه در بازدید از محور بن تومان و چند محور دیگر معمولان، نقاط تخریب شده مستعد حادثه زیادی مشاهده شد که نیازمند ایمن سازی است، تصریح کرد: به زودی در جلسه ای مشترک با استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دستگاه های ذیربط پیگیری لازم برای تأمین اعتبارات بازسازی و ایمن سازی موقت نقاط دارای اولویت انجام می شود که در صورت تزریق اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل بازرس کل لرستان؛ ایمن سازی راه های «معمولان» تسریع شود

ضرب الاجل بازرس کل لرستان؛ ایمن سازی راه های «معمولان» تسریع شود