مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 19:472022-05-28سياسي

تسلیم گردشگران در مازندران شدیم/ دامپروری سنتی در کجور


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با اظهار این که تسلیم گردشگران شدیم، نبود برنامه در حوزه گردشگری را از جمله مشکلات استان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی محسنی بندپی عصر شنبه در نشست با خبرنگاران خام فروشی نفت و وابستگی توسعه کشور به نفت را از جمله مشکلات بیان کرد و گفت: این سبب شد که عملاً به سایر ظرفیت ها و درآمدهای کشور توجهی نشود.

وی عدم مدیریت منابع را از جمله چالش ها ذکر کرد و گفت: اصلاح ساختار و انضباط بودجه و جداسازی بودجه از نفت ازجمله گام های مجلس کنونی است و در لایحه بودجه 1400 و تدوین قانون توسعه دولت ها را موظف کردیم که وابستگی به بودجه نفت نداشته باشند.

وی کنترل فرارهای مالیاتی، مالیات بر خانه های خالی را از دیگر گام های مجلس ذکر کرد و افزود: همسان سازی حقوق بازنشستگان و تخصیص هزار میلیارد تومان برای تقویت صندوق های نوآوری و شکوفایی از جمله گام های مجلس است.

محسنی تصریح کرد: الزام افراد به پوز بانکی، حذف ارز 4200 تومانی، گفت: به عنوان نمونه ارز تجهیزات دارو فقط به 20 شرکت داده می شود و عدم نظارت دولت و مجلس از مشکلات ارز ترجیهی بود.

وی شفافیت آرا را از دیگر تلاش های مجلس برشمرد و با اشاره به 50 نطق و تذکر در مجلس ادامه داد: تلاشم براین بوده که طی دو سال گذشته وکیل مردم باشم و منتقد دولت قبلی بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیم گردشگران در مازندران شدیم/ دامپروری سنتی در کجور

تسلیم گردشگران در مازندران شدیم/ دامپروری سنتی در کجور