مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:472022-05-28فرهنگي

عکاس زنجانی داور نخستین جشنواره «کرفتو» شد


عکاس زنجانی داور نخستین جشنواره ملی عکاسی مستند و اجتماعی «کرفتو» شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ناصر محمدی، عکاس زنجانی داور نخستین جشنواره ملی عکاسی مستند و اجتماعی کرفتو شد.

ناصر محمدی، کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران و عکاس و مدرس دانشگاه است که فعالیت هنری از سال 1377 آغاز کرده است و تدوین چندین کتاب در زمینه عکاسی و داوری ده ها جشنواره ملی را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است، انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دیواندره در راستای کاهش آسیب های فرهنگی، اجتماعی از طریق هنر وزین عکاسی با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و همکاری فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی دیواندره، نخستین جشنواره ملی عکاسی مستند اجتماعی کرفتو را در چهار بخش برگزار می کند.

بخش های جشنواره: الف)آیین های بومی و محلی اقوام ایرانی ب) غار کرفتو ، نخستین آپارتمان طبیعی جهان ج) آسیب های فرهنگی ـ اجتماعی (خشونت، طلاق، اعتیاد و همه گیری کرونا) د) سرمایه های اجتماعی ـ هویت ایرانی اسلامی کرفتو منطقه ای است با مرکزیت شهر زرینه (هه وه تو) در شمال شهرستان دیواندره استان کردستان که غاری باستانی به همین نام در این بخش واقع شده است، که در 20 بهمن ماه سال 1381 به شماره 330 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس زنجانی داور نخستین جشنواره «کرفتو» شد

عکاس زنجانی داور نخستین جشنواره «کرفتو» شد