مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 خرداد 1401 ساعت 16:372022-05-28اجتماعي

جمع آوری خشکاله ها در 24 غرفه پسماند آغاز شد


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک از آغاز طرح یکسان سازی غرفه های بازیافت تفکیک پسماند این منطقه در قالب لبخند تهران و جمع آوری خشکاله در غرفه های بازیافت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، افشین خدامی درباره اهداف اجرای طرح های پسماند در منطقه گفت: در راستای اهداف سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، اداره پسماند منطقه یک 24 غرفه بازیافت را با موضوعات هر بطری یک لبخند، به منظور آموزش و فرهنگسازی و استفاده مجدد از وسایل دور ریختنی و غیر قابل استفاده با نصب برچسب هایی با طرح لبخند و موضوع تفکیک پسماند فضاسازی نموده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک در ادامه به اجرای پویش جمع آوری خشکاله در غرفه های اداره پسماند شهرداری منطقه یک اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با هدف حذف پسماندهای تر از چرخه زباله های خانگی و کاهش اثرات زیست محیطی دوریخت است.

به گفته وی اجرای این طرح گام دیگری برای به مشارکت گرفتن شهروندان در مبادله خشکاله در 24 غرفه بازیافت و گلماند است و در اردیبهشت امسال حدود 27 کیلو خشکاله جمع آوری شده است.

معاون شهردار منطقه یک در ادامه افزود: اجرای طرح خشکاله و آموزش مراحل آن به شهروندان می تواند عادت های نادرست مربوط به بازیافت را تغییر دهد، در حال حاضر این خشکاله ها از پسماند میوه های شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری خشکاله ها در 24 غرفه پسماند آغاز شد

جمع آوری خشکاله ها در 24 غرفه پسماند آغاز شد